Bij De SchokkerBIJ is sinds kort een prachtige nieuwe aanwinst te zien. Deze lijkt zo uit het Autotron te zijn weggereden. 
Naast puur functioneel is deze aanwinst namelijk ook een kunstwerk. Nee, het is geen aanwinst van het MEC, maar van een enthousiaste en welbespraakte vrijwilliger, onze Rob Triest, de Bijenkoning.
Hij is zo blij met en trots op zijn kunstwerk op wielen… zie um glimmen, die Rob, zie um glanzen, die auto.

Zijn auto, die er in zijn diepdonkerblauwe jasje al mooi uitzag, heeft even gelogeerd in Lelystad bij Memoreclame
Die heeft de auto van Rob omgetoverd tot een prachtig rijdend schilderij. Promotie in optima forma. 
Die rijdend van hier naar daar heel wat duimpjes omhoog zal opleveren. En dus meer naamsbekendheid. 

Niet alleen voor De SchokkerBIJ, maar ook voor de sponsors, wiens namen op de achterkant van de auto vermeld zijn. Tonsel boomkwekerij, HediBouw en Schaap Holland. Verdereur staat www.bijhetbos.nl van Claudia Kaldenbach, die de prachtige website van De SchokkerBIJ heeft gebouwd. En Nadieh van Diehsign die het meesterlijke nieuwe logo heeft ontworpen. 

Robs auto lijkt deels veranderd te zijn in een reusachtige honingraat, in wiens cellen zich allerlei levendigs afspeelt. 
Als kers op de taart pronkt het door Nadieh Kaldenbach zo prachtig vormgegeven logo trots op alle kanten van zijn auto. 
Het is een uniek logo, wat direct aanspreekt door zijn mooie kleuren en vriendelijke vormen, en zo het wezen van 
De SchokkerBIJ op een ongeëvenaarde wijze uitbeeldt,

Op 23-12-2018 is deze auto uitgebreid in het zonnetje gezet, ofschoon het druilerig weer was die dag. 
Vakfotograaf Wim Balke heeft het kunstwerk van alle kanten letterlijk en figuurlijk belicht, met als achtergrond verschillende BIJ-zondere locaties. De foto’s zijn prachtig! De kleuren spatten er van af, je kunt de honing bijna proeven. 

En dan dat logo: het straalt en lacht je tegemoet, vanaf haar donkerblauwe achtergrond. Rob, van harte gefeliciteerd met Uw nieuwe aanwinst, dat U er maar veel opzienbarende kilometers mee mag rijden. En een woord van dank gaat naar Roel Vinke van MeMo reclame (www.memoreclame.nl), die het ontwerp gemaakt heeft, Nadieh Kaldenbach en alle sponsoren. Zonder hen had dit kunstwerk niet tot stand kunnen komen..

Hetty 
(werkbij van www.DeSchokkerBIJ.nl

 

Pin It on Pinterest

Share This